Ik wens assistentie aan te vragen voor mijn vertrek (zoals een rolstoel, een speciale maaltijd, alleenreizende kinderen ...). Wat moet ik doen?
Heb je assistentie nodig, dan kan je dit uitsluitend boeken via ons Customer Service Center of via de travel shop waar je je reis boekte.
Een elektronische aanvraag moet immers opgenomen worden in je reservatie. De beslissing om dit verzoek te aanvaarden of te weigeren ligt bij de luchtvaartmaatschappij.
Je Connections reisconsultent(e) volgt dit voor jou op en houdt je op de hoogte van het antwoord van de luchtvaartmaatschappij. De status van je aanvraag kan je via Viewtrip opvolgen.
Ik wil mijn huisdier meenemen op reis. Kan dit? Zijn hiervoor extra kosten?
Het vervoer van dieren is zeer streng gereglementeerd en een aanvraag dient ingevoerd te worden in het computersysteem bij reservatie. In dat geval raden we je aan om te boeken in een Travel Shop of via het Customer Service Center.
Alle voorwaarden en kosten voor het vervoer van dieren worden bepaald door de luchtvaartmaatschappij. Je Connections reisconsulent(e) kan je hierover verder inlichten.
Ik volg een bepaald dieet, hoe vraag ik een speciale maaltijd aan?
Tijdens de meeste lijnvluchten wordt een eenvoudige maaltijd of snack aangeboden naargelang de vluchtduur en de betrokken luchtvaartmaatschappij.
De aanvraag voor een speciale maaltijd aan boord kan door de Connections reisconsulent(e) aan de reservatie worden toegevoegd op het ogenblik van boeking.
Opgelet: Op vluchten waar geen maaltijd wordt aangeboden kunnen ook geen speciale maaltijden worden aangevraagd.
Ik heb een speciale maaltijd aangevraagd. Hoe zeker ben ik dat deze maaltijd effectief aan boord is?
Een aanvraag tot speciale maaltijd online geldt steeds als een verzoek.
Opmerkingen
0 opmerkingen
Artikel is gesloten voor opmerkingen.